Mattheus Becking Kantoormeubelen

Mattheus Becking Kantoormeubelen

Terug naar overzicht

MATTHEUS BECKING KANTOORMEUBELEN VOOR TOTAALOPLOSSINGEN OP HET GEBIED VAN COMPLETE INRICHTINGEN.

Projectbegeleiding

Wij nemen de totale verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het project, vanaf het offertestadium tot en met oplevering en uiteraard de nazorg. Dit betekent korte lijnen en grote flexibiliteit om eventuele onvoorziene omstandigheden op te lossen.

Planning/projectplan

Het opstellen van een realistisch trajectplan met de bijbehorende planning rekenen wij eveneens tot onze verantwoordelijkheid.

Projectpartner

Alle projectpartners waarmee wij samenwerken zijn zorgvuldig geselecteerd op vakkennis, creativiteit, betrouwbaarheid en zorgvuldigheid.

Montagewerkzaamheden

Het plaatsen en monteren van al het kantoormeubilair word zo mogelijk altijd zodanig gepland dat u daar zo min mogelijk hinder van ondervindt, desnoods 's avonds, 's nachts of in het weekend, alle montagewerkzaamheden zijn voor rekening van ons.

Onderhoudsovereenkomst

De mogelijkheid bestaat voor u om voor een aantal producten onderhoudsovereenkomsten af te sluiten na afloop van de garantieperiode, bijvoorbeeld voor bureaustoelen. Deze overeenkomsten bieden wij u ook aan op uw bestaande kantoormeubelen, ook als deze niet door ons zijn geleverd.

Proefplaatsing

Om u ervan te overtuigen dat u een juiste keuze heeft gemaakt, zijn wij graag bereid om een proefplaatsing te verzorgen, zonder enige verplichtingen van uw kant.

Tijdelijke plaatsing

Bent u door welke oorzaak dan ook plotseling in problemen gekomen met uw inrichting? Wij helpen u met plezier met het plaatsen van tijdelijk meubilair, enz.

Ergonomisch advies

De ergonomische aspecten van kantoorinrichting worden steeds belangrijker. Niet alleen moet u voldoen aan de Arbo-regelgeving maar ook het effect op ziekteverzuim en dus de kosten die hier inherent aan zijn, maken het meer dan de moeite waard hier zorgvuldig mee om te gaan. Denk bijvoorbeeld eens aan de toename van klachten zoals R.S.I. en rugklachten. Dit zijn vaak aandoeningen die een lange herstelperiode verplichten, nog afgezien van kosten zoals verzekeringspremies, aanvulling ziektegeld en vervanging van arbeidsongeschikte collega's. Wij hebben de kennis in huis en voeren gratis en vrijblijvend een ergonomische onderzoek voor u uit volgens alle Arbo-regels.

Ons brede assortiment bestaat o.a. uit:

Diverse exclusieve meubellijnen zoals:

Assmann, Pami, Mibra, FP Collection, Drisag, Thonet, Interstuhl,
Nauta, De Raat, Human Office, Vepa Bins, Legamaster, Actiu en eigen huislijn

Stellingen, roldeurkasten, schuifdeurkasten, enz.
Vloerbedekking, vitrage
Verlichting
Systeemplafonds en wanden
Diverse accessoires o.a. brandkasten, vitrinekasten, kapstokken, whiteboards, TFT-armen, enz.

Door deze verscheidenheid in kantoormeubellijnen en producten bent u in staat om de stijl en prijsklasse te kiezen die bij uw organisatie past.

Kortom Mattheus Becking Kantoormeubelen zou ook voor u de partner kunnen zijn waarmee u een langdurige en betrouwbare relatie opbouwt.

Mattheus Becking Kantoormeubelen

Newtonstraat 3c
7651 AP Tubbergen
Routebeschrijving

Bel naar 0546 570 800
E-mail naar info@mbkantoormeubelen.nl

Bezoek website

Contactpersonen

Danny Visscher

Danny Visscher

Wil je ook lid worden?

Bedrijven en instellingen die gevestigd zijn in de gemeente Tubbergen of waarvan de directeur/grootaandeelhouder in de gemeente Tubbergen woont kunnen lid worden.

Lid worden

Contact

E-mail naar info@bgt-tubbergen.nl of bel naar 0546 629900.